اخبار تکمیلی

اخبار روز

اخبار تکمیلی

اخبار روز

- شما JCVD ​​هندی کی هستید؟ -

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۴۳ ب.ظ

- شما JCVD ​​هندی کی هستید؟ -
در هند ، ویدیت جموال یک ستاره است. رزمی کار که همه دوستش دارند و می تواند هر فیلم اکشن را به موفقیت برساند. حتی اگر رویای او برای تقلید از الگوهایش صادرات به هالیوود باقی بماند: ژان کلود ون دام و بالاتر از همه ، جکی چان. با رزمنده ای ملاقات کنید که هر جا که می خواهد پا می گذارد ... و این اغلب در دهان است. توسط آکسل کدیو ، در بمبئی
 
نام وی جاموال است. ویدیت جموال. 1 متر 90 ، عضله یک مجسمه یونانی. او فقط در مدت چهار سال و هشت فیلم به ستاره جدید فیلم های جنگی هند ، بت دختران جوان و رویای تهیه کنندگان تبدیل شده است. ژان کلود ون دام محلی ، با چهره ای زیبا و موهای آبنوس برای چکمه. مردی که از میان شیشه درب اتومبیل سوخته و بدون خط خود می پرد و به معنای واقعی کلمه از دیوارها بالا و پایین می رود. Vidyut در طبقه هفتم یک هتل توریستی و مجلل بمبئی ، یک فضای VIP که در آن می توانید در حالی که از منظره دریای عرب لذت می برید با آرامش گپ بزنید ، ملاقات می کند. همچنین یکی از معدود مکانهای شهر است که از استانداردهای غربی پیروی می کند ، یعنی جایی که می توان یک آبجو یا یک لیوان شراب را بدون نگرانی از نگاه قورت داد. اما ، Vidyut اهمیتی نمی دهد. این مرد یک زاهد است ، یک مبارز است که هیچ انحرافی به خودش نمی دهد و هر روز صبح بدون استثنا تمرین می کند. در آخر ، بروس لی بیش از JCVD ​​است ، گرچه بت مطلق او جکی چان است: "من او را دوست دارم ، مانند بسیاری از هندی ها ، اجازه می دهم یک ویدویوت را که آرام است ، با کت و شلوار سفید سفید و کتانی اش آزاد کند. او تعادل کاملی بین اکشن و کمدی پیدا کرد. ما اینجا خونسردی را دوست نداریم ، بنابراین برای ما ، جکی چان ، ایده آل است. "و سپس ، چینی ها توانستند خود را صادر کنند و خود را به خارج از مرزهای خود بشناسانند ، چیزی که Vidyut آرزوی آن را دارد:" این مرحله بعدی است ، این پیچیده است اما من چالش ها را دوست دارم. به عنوان مثال ، در اینجا رقابت بسیار دشوار است. اگر شما "پسر" نیستید ، معمولاً به هیچ کجا نمی رسید ، این راهی صلیب است. از این نظر ، درست است که من کمی استثنا هستم. "
"هدف این است که یک عام باشیم. من ، با کالریپایات ، بوکس ، شمشیر زدن ، ژیمناستیک ، بلکه طب سوزنی یا پزشکی را آموختم "
ویدیت جموال
"من تیم مبارزان خودم را ساختم"
پسر طلایی چیزی از بالغین متولد شده با قاشق نقره ای در دهان ندارد. او در اوایل دهه 1980 در ایالت جنوبی کرالا بزرگ شد. تحت تأثیر مادرش ، او را در یک معبد ، یک آشرام که به عنوان مدرسه کار می کرد ، پرورش داد و در آنجا از کالاریپایات ، در 3 سالگی ، روشی که "پدر همه هنرهای رزمی" قلمداد می شود: ویدیوت اعتماد می کند: "بین جنگ و پزشکی نیمی از راه است." هدف این است که یک پزشک عمومی باشید. من ، با کالریپایات ، بوکس ، شمشیر زدن ، ژیمناستیک ، بلکه طب سوزنی و پزشکی را آموختم. ناگهان ، در کرالا ، پزشکان نیز مبارزان بسیار خوبی هستند ، همه چیز به هم پیوند خورده است. وی چهارده سال اول زندگی خود را در این معبد گذراند ، تا اینکه پدر نظامی اش منتقل شد. سپس خانواده راه را در پیش گرفته و از سرزمین بالا و پایین عبور می کنند ، تا زمان مرگ پدر و یک تحرک جدید. ویدیوت از این سفر برای دستیابی به فنون جدید و مهمتر از همه برای یادگیری سایر زبانهای هندی استفاده کرد ، این یک عنصر اساسی در کشوری است که 22 زبان رسمی دارد


 
در جامعه ای که هنوز طبق اصل کاست ، وراثت و تعامل عمل می کند ، خصوصاً در دنیای سینما ، جاموال ادعا می کند که خودش را تنها ساخته است. و هنگامی که او به بمبئی رسید ، ده سال پیش ، او قصد داشت از این طریق نفوذ کند: "در هند ، بدلکاران بسیار کم احترام هستند و من ، برای اینکه خودم را شناخته کنم ، می خواستم خیلی خوب بنابراین تیم مبارزان خودم را جمع کردم. اولین کسی که من ملاقات کردم ، او در داراوی زندگی می کرد ، درست در کنار اینجا ، این بزرگترین زاغه آسیا است ، اگر نه جهان ، بسیار گرم است. او خانه ها را شست ، اما او همچنین یک مبارز بزرگ بود. من او را با خود بردم و او مرا وادار کرد که با همه دوستانش ملاقات کنم: یکی در بازار غذا می فروخت ، دیگری کتاب ، یکی راننده اتومبیل بود ... "باندی که از عهده او برمی آید اعتماد به نفس داشته باشید و چه کسی اجازه نخواهد داد او توضیح می دهد: "ما یک تیم را تشکیل دادیم ، پسران." آنها هیچ ارتباطی با صنعت فیلم ندارند ، بخیل نیستند ، آنها گروه من هستند. امروز آنها را به همه فیلم هایم می برم. ما حدود 20 نفر هستیم ، من برای ارتقا level سطح جنگ به آنها نیاز دارم ، زیرا در هند ، ما واقعاً بد هستیم. در سال 2011 ، در حال حاضر 30 سال ، ویدیوت نقش شرورانه ای را در فیلم Force ایفا کرد ، داستان یک گانگستر کور شده توسط نفرت و انتقام که کل واحد پلیس را وحشت زده کرد. و سپس ، همه چیز با هم همراه می شود ، اغلب با نقش های اصلی: Thuppakki - Le Pistolet ، Bullett Raja ، Anjaa

  • مهتاب نیکراه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی