اخبار تکمیلی

اخبار روز

اخبار تکمیلی

اخبار روز

- روزی که… نیکولاس کیج عروسی خود را انجام داد -
ما از جنون نیکولاس کیج در مقابل دوربین می دانیم. اما هیچ تصویری از آنچه که شاید بهترین ایده او باقی بماند وجود ندارد: در سال 2002 ، برای ازدواج با لیزا ماری پریسلی ، یک کاهن وودو را به عنوان مسئول برکت دادن به آنها ، به هاوایی آورد. خاطرات. توسط آکسل کدیو با کامیل کوندمی ، در نیواورلئان.
 
این یک مغازه کوچک است که در قلب نیواورلئان به نظر می رسد هیچ چیز نیست. گیر کرده در خیابان رمپارت ، در لبه بزرگراهی که شهر را به دو نیم می کند. در جنوب ، محله فوق العاده توریستی و شلوغ فرانسوی ، خانه های چند طبقه به سبک اسپانیایی آن با میله هایی بوی عشق ، عرق و رم غالب وجود دارد. در شمال ، ترمه - مشهور توسط مجموعه تلویزیونی به همین نام - یک محله آفریقایی-آمریکایی ، بسیار فقیر ، که در آن به خارجیان دستور داده می شود که از خانه خارج نشوند. بین این دو جهان ، دکه غافل می ماند. بدون علائم ، و پنجره های تیره که نمی توانند چیزهای زیادی ایجاد کنند. مکان برای متخصصان محفوظ است. و به همین دلیل: در اتاق پشتی در انتهای یک راهرو ، پشت سه شیپور خاموشی برای گردشگران گمشده ، معبد معنوی نیواورلئان وودو واقع شده است. حدود بیست متر مربع و هزاران مجسمه کوچک ، بخور ، کارت های غیرقابل رمز ، صدها ماسک که گوش و سوراخ بینی آنها با دلار یا سیگار جمع شده پر شده است. در گوشه ای ، یک پیانوی غبارآلود. خروس ها نیز ، سپس یک مار پیتون در قفس. و در مرکز این غار علی بابا میریام چمنی ، کشیش میریام ، نشسته است. 71 ساله ، لبخند یخ زده ، نگاه ثابت و جریان بسیار کند. او در سال 1990 به اینجا نقل مکان کرد ، و مانند یک آهنربا به پایتخت پرستش وودو در آمریکا کشیده شد. چند صد متر دورتر ، در آن طرف بزرگراه ، قبرستان سنت لوئیس قرار دارد. ماری لاوو ، کشیش کریول معروف جهان ، مدل میریام ، در آنجا دفن شده است. مقبره وی پس از جان فیتزجرالد کندی و الویس پریسلی بیشترین بازدید را در ایالات متحده دارد. یک ستاره. بیش از یک کنجکاوی که با سرگرمی مشاهده خواهیم کرد ، voodoo در اینجا یک شیوه زندگی است ، یک باور لنگرفته. از میریام حتی غالباً می خواهند در مقابل Superdome برقصد ، تا خوش شانسی را برای مقدسین ، تیم محلی فوتبال آمریکایی به ارمغان بیاورد. وقتی کار می کند ، ساکنان در تشکر از او کوتاهی نمی کنند. اما او تکان نمی خورد ، شاهکارهای واقعی او کاملاً متفاوت است: در سال 2002 ، این شخص نیکلاس کیج بود که با او تماس گرفت تا ازدواجش را با لیزا ماری پریسلی ، دختر پادشاه ، در هاوایی برکت دهد.
"آه ، شما می دانید ، چیزهای معمول: من آنها را در هنگام پذیرایی برکت دادم ،
با یک کشیش متدیست هاوایی در کنار من بود. "
کشیش میریام
در واقع ، این بازیگر و کشیش چند ماه قبل از آن ملاقات کرده بودند. کیج یکی از طرفداران پر و پا قرص نیواورلئان ، افسانه ها و تاریخچه آن است: در آنجا او خانه ای را خریداری کرد که دلفین لالاوری بورژوا ، دویست سال قبل ، بسیاری از بردگان خود را شکنجه و قتل کرد. وی همچنین قصد داشت آنجا به خاک سپرده شود و قبلاً مقبره خود را به شکل هرم در قبرستان سنت لوئیس در مرکز شهر ساخته است. بنابراین کاملاً طبیعی است که او اولین و تنها فیلم خود را تا به امروز ، سانی ، در سال 2001 در خیابان های این شهر دیوانه با نام مستعار "The Big Easy" فیلمبرداری می کند. مخصوصاً برای یک صحنه ، کشیش میریام را صدا می زند: "من باید مشاور او می شدم اما در واقع کار زیادی انجام ندادم ، فقط آنجا بودم و فکر می کنم این برای او کافی بود. من فقط کمی به او کمک کردم تا محراب مناسک درست کند. دیگر خبری از او ندارم و سپس سال بعد آن تماس تلفنی جادویی را گرفتم. "


ما در ابتدای تابستان 2002 هستیم و این دستیار نیکولاس کیج است که با احتیاط با کاهن وودو تماس می گیرد. به دلایل محرمانه بودن ، او ابتدا باور می کند که قبل از فروش فتیله ، به عروسی پسر عموی بازیگر دعوت شده است. جهت هاوایی را به مدت سه روز ، همه هزینه ها پرداخت شده و با یک چک خوب. میریام چمنی در حال تلاش برای تحقق بخشیدن به باد ناگهانی است ، او که بیشتر عمر خود را بین لوئیزیانا و می سی سی پی گذرانده است: "من آرزو داشتم که هاوایی را کشف کنم ، و همچنین برای تبریک عروسی نیکلاس کیج دعوت شدم! کاملاً دیوانه وار بود. هتل ، همه چیز لوکس بود. خانواده کیج ، خانواده پریسلی ، دوست دارند. نیکولاس فردی افسونگر است ، در مورد همه چیز بسیار کنجکاو است. عروسی به خودی خود میریام فقط یک چیز کوچک است: "اوه ، می دانید ، چیزهای معمول ، من آنها را در پذیرایی برکت دادم ، در کنار من یک کشیش متدیست هاوایی. من همچنین هنگام پذیرایی از همه میهمانان برکت می دادم ، و طبق معمول بخور پخش می کردم تا از رونق آنها اطمینان حاصل کنم. و بعد ، همه با هم دعا کردیم. رقصنده هاوایی نیز بودند ، اما من مثل آنها نمی رقصم. به هر حال من وزیر وودو هستم. "
 
بر روی آتشفشان های هاوایی بر روی یک اسب سفید مسابقه دهید
روز بعد از مراسم ، من

  • مهتاب نیکراه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی